Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

Helgens spelade matcher.

Av Andreas sjökvist - 15 oktober 2007 00:14

I lördag var det match som vanligt med Vipers.

Matchen var tidig på morgonen (08:15)

En del folk som inte var på matchen för dom var sjuka eller så hade dom nån annan andledning. Vi kom till spel med 8 utespelare i alla fall.

Svårt att bedömma matchen så här nästan 2 dagar efter men det känns fortfarande som laget har problem med att få mål framåt.

Vi har inte nån direkt som tagit på sig som målskytt i laget tyvärr.

Men det är ju div 3.Ska väl vara svårarde då, är ju vårat första år i div 3 och vårat tredje totalt som Vipers funnits.

Mera matcher på fötterna så kanske målen kommer framåt.

Vi förlorade matchen med 5-1, känndes som jag hade svårt att göra nåt åt målen som blev. Visst enligt mig själv så kan jag rädda alla skott men lite självinsikt måste man ha.Jag gjorde det jag skulle kan man väl säga om min insats i Vipers matchen.


Hade match idag med (söndag), fast med dreamteam laget.

Spelade dock som utespelare.Brukar ju annars vara målvakt när jag spelar för dreamteam. Gick riktigt bra, var väldigt roligt att få springa av sig i matchen o få kämpa.

Jag gjorde 3 eller fler assist.

Skulle fått en mål också men emil styrde in bollen med sitt blad när jag sköt i krysset på motståndarnas mål. Både jag o emil väntade på att dommaren skulle blåsa för hög klubba men det gjorde han inte så vi fick målet=)

Som jag som sagt skulle haft..


Nu är det uppehåll i korpen innebandyn i 2 veckor tills den 27 oktober.

Men match på torsdag då jag ska spela match med Mix Fm Ibk och spela match mot div 2 korpen laget 2hg korv (vilket namn).


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas sjökvist - 31 mars 2008 03:21

Så var väldigt längesen jag skrev nåt på denna blogg om innebandy. Kan väl dra det personliga först: Jag o Pierre har bestämt vi ska lägga ner Vipers när den här säsongen är slut. Vi orkar inte med oseriösa spelare som inte lägger nån tid på att vara...

Av Andreas sjökvist - 4 januari 2008 04:17

Så var det ett nytt år. Vi i Vipers slutade på en 10 plats i korpens div 3 serie. Med det innebär att vi kommer spela i div 4 nu nästa säsong som snart kör igång. Tråkigt men sant. Vi kommer få göra det bästa av sitationen och kämpa på som vanligt. ...

Av Andreas sjökvist - 13 november 2007 22:29

Som rubriken lyder så fick ankarsvik ikväll en lektion i hur man spelar effektiv innebandy av sundsvall city. Dom spelade en träningsmatch på höglunda hallen på tisdags kvällen. City spelade smart med snabba korta passningar samtidigt som varje spela...

Av Andreas sjökvist - 18 oktober 2007 03:16

Hårda veckor nuförtiden. Nästan alltid nån typ av träning eller nån innebandy varje dag. Härligt tycker jag!! Idag så var jag med o tränade med div 4 korpen laget 060, riktigt duktiga talanger dom har i det där laget. Av att dömma av spelet så måste ...

Av Andreas sjökvist - 13 oktober 2007 01:28

Ja igentligen borde jag sova. Jag sa till herr pierre att jag skulle ligga i sängen senast 1...men är ca 7 timmar kvar till match. Synd att man vänt dygnet så man kommer vara så jävla trött imorgon. Borde vara olagligt med så sjukt tidiga matcher. Sp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards